Δευτέρα 20 Απριλίου 2009

ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΣ 20 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ


Δεν μπορώ να καταλάβω εάν κάποια πράγματα είναι δύσκολα ή εύκολα. Έχω επιλέξει την θέση του κριτή θεωρώντας ότι έχω το δικαίωμα να λέω ελευθέρα την άποψή μου και πολλές φορές ενδεχομένως αυτά που λέω να είναι εκτός πραγματικότητας.
Αλλά επιτρέπεται στο κέντρο του Πύργου, 20 μέτρα κάτω από την πλατεία, από ένα χώρο που περνάει καθημερινά άπειρος κόσμος και ιδιαίτερα τώρα κατά την διάρκεια του Πάσχα (ωραία εικόνα δώσαμε), 100 μέτρα από το Δημαρχείο να υπάρχουν τέτοιου είδους σκουπίδια τόσο καιρό.

Επειδή ένας ανεγκέφαλος, πήγε πριν ένα χρόνο και πέταξε το στρώμα του, δεν πρέπει να πάει κανείς υπεύθυνος για να το μαζέψει.
Επειδή κάποιος, πριν ένα χρόνο, κλάδεψε το δέντρο του και πέταξε τα κλαδιά του εκεί, δεν πρέπει να πάει κανείς υπεύθυνος για να τα μαζέψει.
Τώρα εάν αυτό είναι δύσκολο τότε εγώ είμαι παράλογος. Εάν είναι εύκολο όμως;

Δεν υπάρχουν σχόλια: