- Στην συνέχεια δημοσιεύουμε email που αφορά ανάρτησή που έχει γίνει για τον κόμβο Κατακόλου – Πύργου.
«Χαίρομαι για το blog ...σας αλλά
Επειδή γραφείς πολλά καλό είναι να τα ψάχνεις .......
Σε ότι με αφορά θα σου πω τα κάτωθι και καλό είναι να δημοσιεύσεις
1) Ο κόμβος Καταραχίου - κατακόλου σχεδιάστηκε από το Τεχνικό γραφείο του Κ Φραντζισκάκη καθηγητή του ΕΜΠ και υλοποιήθηκε από εμένα ως επιβλέπων
Μήπως είναι μαλάκας αυτός ως μηχανικός ενώ εσύ ξέρεις αν έχει πρόβλημα το έργο?
Εάν γνωρίζεις το αντικείμενο να κάνεις κριτική εάν δεν το γνωρίζεις σκάσε....καλύτερα
Έχει χρησιμοποιηθεί η πάγια τακτική των κυκλικών κόμβων με την οποία ποτέ δεν σταματά η ροή της κυκλοφορίας ( βασικοί κανόνες οδικής συμπεριφοράς )
Τέτοιοι κόμβοι έχουν χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στο εξωτερικό ( πήγαινε και καμία βόλτα να δεις)
Τώρα δεν φταίω εγώ αν....:
1) Ο Δήμος δεν έβαλε φωτισμό λόγω έλλειψης πιστώσεων
2) Δεν υπήρχε μεγαλύτερος κοινόχρηστος χώρος ώστε η ακτίνα της κυκλικής πορείας να είναι μεγαλύτερη και τα πλάτη των λωρίδων κυκλοφορίας
3) Οι οδηγοί τρέχουν πολύ στην είσοδο του κόμβου
Ο σχεδιασμός για τον χώρο που υπήρχε είναι ο καλύτερος
Άμεσα απο την μεριά μου έχουν παραγγελθεί :
μάτια γάτας ασφαλείας για την προειδοποιητική ένδειξη των οδηγών ώστε να μειώνουν ταχύτητα
ακουστικές ταινίες στο οδόστρωμα για την προειδοποιητική ένδειξη των οδηγών ώστε να μειώνουν ταχύτητα
Όταν τα τοποθετήσουμε να δούμε και μετά την οδική συμπεριφορά των κάφρων της πόλης μας
Και αμα τοποθετηθούν να δώ εαν θα γράψεις και κανα σχόλιο καλό
Θα επανέλθω ..........»
Από την πλευρά μας διευκρινίζουμε τα εξής:
1.) στο συγκεκριμένο σημείο μετά την κατασκευή του κόμβου έχουν γίνει 4 ατυχήματα ενώ πριν την κατασκευή του σχεδόν κανένα.Το ερώτημα δεν είναι ποιος είναι μαλάκας αλλά εάν το έργο είναι ασφαλές για τους χρήστες του.
2.) κριτική μπορεί να κάνει ο καθένας όταν δεν μιλάει για το σπίτι του γείτονα, αλλά για ένα δημόσιο έργο που χρησιμοποιεί και έχει πληρώσει από το υστέρημά του. Πόσο μάλλον όταν γνωστοί και φίλοι του, παραλίγο να χάσουν την ζωή τους στο συγκεκριμένο σημείο.
3.) δεν τέθηκε σε κανένα σημείο ζήτημα ανεπάρκειας της επίβλεψης αφού είναι γνωστό ότι είναι υποχρεωμένη να εφαρμόσει την μελέτη. Για την επιλογή υλοποίησης του έργου έχει τεθεί ζήτημα.
4.) η πάγια τακτική των κυκλικών κόμβων (όπως προκύπτει και από τις βόλτες μας στο εξωτερικό) προϋποθέτουν την ύπαρξη της απαιτούμενης ακτίνας για την κυκλική πορεία. Εάν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα επιλέγεται άλλη λύση.
5.) για το ζήτημα του φωτισμού γίνεται κατανοητό ότι προφανώς στην μελέτη είχαν συμπεριληφθεί αλλά λόγω έλλειψης χρημάτων δεν κατασκευάστηκαν. Άρα δεν διαφωνούμε.
6.) το γεγονός ότι έχουν παραγγελθεί μάτια γάτας (αντανακλαστικά οδοστρώματος) και ακουστικές ταινίες αποδεικνύει ότι το έργο όπως είναι σήμερα έχει πρόβλημα, γιατί εάν δεν είχε δεν θα παραγγέλλονταν. Άρα το ίδιο πράγμα λέμε.
7.) το γεγονός ότι οι οδηγοί τρέχουν και είναι κάτω από την επήρεια αλκοόλ είναι ένα γεγονός που έχεις δίκαιο και πολύ νωρίτερα το έχουμε αναφέρει. Αποτελεί όμως πραγματικότητα που κατά το στάδιο υλοποίησης της μελέτης έπρεπε να ληφθεί υπόψη.
8.) η καφρίλα δεν είναι στοιχείο μόνο των οδηγών. Και αυτό το αναφέρουμε γιατί δεν πρέπει να υπάρχει αντίστοιχη (προσβλητική) απάντηση προς τις εφημερίδες που πάνω κάτω τα ίδια πράγματα λέμε.
Τι λένε οι αποδόσεις του stoiximan για τον Δήμο Πύργου - Σίγουρος ο
δεύτερος γύρος
-
Στο δεύτερο γύρο θα κριθεί το ποιος θα είναι νέος Δήμαρχος Πύργου σύμφωνα
με τις αποδόσεις του stoiximan.
Φαβορί θεωρείται ο νυν Δήμαρχος Πύργου (απόδ...
Πριν από 1 χρόνια
4 σχόλια:
re pyrgoti, poios egrapse auth thn ap-antish sthn anartisis sou gia to kataraxi ? ( kala tou ta xwneis...alla poios einai ? )
Το όνομα του δεν δημοσιεύεται για την διαφύλαξη της ανωνυμίας του. Αυτό θα γίνει μόνο στην περίπτωση που το ζητήσει ο ίδιος.
Από το κείμενο προκύπτει ότι είναι ο υπεύθυνος μηχανικός για την κατασκευή του έργου.
Θα πρέπει όμως να σημειωθεί ότι σε κανένα σημείο των αναρτήσεων δεν υπάρχει υλικό ώστε να δικαιολογεί το θίξιμό του, οι αναφορές μας είναι θεωρητικές και γενικές και σε καμία περίπτωση δεν σκοπεύουν να προσβάλουν εργαζόμενο.
Τώρα γιατί το κάνει θέμα με τόσο άχαρμπο τρόπο ΧΩΡΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ Ή ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ είναι άλλο θέμα, που ίσως μας απασχολήσει στο μέλλον.
Kala ekanes kai to edwses sth dhmosiothta.To yfos martyra thn poiothta tou syggrafea kai thn nootropia pou ton diakrinei...
Σχετικά με τον κόμβο και την απάντηση του μάγκα και έξυπνου επιβλέποντα μηχανικού που ακολουθεί τις μελέτες...., έχω να τον ρωτήσω τα εξής:
1.γιατί παρέλαβε το έργο αφού δεν υπήρχε επαρκής φωτισμός?
2.γιατί παρέλαβε το έργο αφού δεν υπήρχαν τα "ματια γάτας" και οι ακουστικές λωρίδες και τα λοιπά στοιχεία για την προειδοποίηση των οδηγών?
3.γιατί υπογράφει για κάτι που αντιλαμβάνεται πως είναι ελλειπές? επειδή του το επέβαλε ο δήμαρχος που βιάζονταν να το παρουσιάσει στους παραθεριστές και δεν ήθελε να του χαλάσει χατήρι? ή να υποπτευθώ ότι....μπα δε το πιστεύω...αυτά συμβαίνουν αλλού.
Την υπογραφή μας και κάτι άλλο προσέχουμε που τα βάζουμε ....μηχανηκαρά μου ...εύθικτε!
Δημοσίευση σχολίου