Όλες οι πόλεις αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα στάθμευσης (για τους γνωστούς λόγους) και η καθεμία μέσα από την νοοτροπία και την κουλτούρα της, προσπαθεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.
Μία σοβαρή πόλη θα κατασκεύαζε δημοτικούς χώρους δωρεάν στάθμευσης, θα προχωρούσε στην διάνοιξη περιμετρικών δρόμων για την αποσυμφόρηση του κέντρου, θα υλοποιούσε μια σοβαρή κυκλοφοριακή μελέτη και θα όριζε ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης.
Από όλα τα παραπάνω στο Δήμο Πύργο υπάρχει μόνο το τελευταίο. Για τα parking θα τα ξανακούσουμε στις εκλογές, οι διανοίξεις που γίνονται είναι σε κάτι γειτονιές μικρού κυκλοφοριακού φόρτου και στους μεγάλους δρόμους (πχ Ρ. Φεραίου) δεν έχουν το θάρρος να τις ολοκληρώσουν, η κυκλοφοριακή μελέτη είναι μια καραμέλα που ακούμε εδώ και δύο χρόνια και το μόνο που βλέπουμε είναι παντού σκεπασμένες ταμπέλες με μαύρες σακουλές. Και τέλος για να μην ξεχνιόμαστε πρέπει να είμαστε η μόνη πόλη που έχει τόσα σβηστά φανάρια. Οι ευθύνες για όλα αυτά είναι διαχρονικές γιατί προφανώς η κατάσταση με το κυκλοφοριακό δεν έχει γίνει τα τελευταία χρόνια.
Όσο αφορά την ελεγχόμενη στάθμευση στον Πύργο προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα και ειδικότερα:
- Υπάρχει κάποια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που να καθορίζει τον τρόπο εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης και όχι τους δρόμους που αυτή εφαρμόζεται;; Σε περίπτωση που δεν υπάρχει έχω την εντύπωση πως όλες οι κλήσεις που έχουν κοπεί είναι άκυρες.
- Προκύπτει πουθενά από την νομοθεσία ότι οι Δημοτικοί Αστυνόμοι έχουν αρμοδιότητα να κάνουν το χρονόμετρο για το κάθε αυτοκίνητο με τα γνωστά χαρτάκια (παγκόσμια πρωτοτυπία του προηγούμενου που συνεχίζει και ο επόμενος Δήμαρχος) και αν δεν προκύπτει μήπως υπάρχει κατάχρηση εξουσίας;;;;
- Είναι το χαρτάκι που κόβει ένας υπάλληλος αξιόπιστο τεκμήριο (ή καλύτερα αποτελεί διοικητική πράξη) που πάνω του θα βεβαιωθεί παράβαση.
- Με την εφαρμογή του διάτρητου συστήματος με τα χαρτάκια υπάρχει ισονομία απέναντι στον πολίτη όταν στο ένα αυτοκίνητο μπορεί να κολληθεί χαρτάκι μόλις αράξει και στο άλλο μετά από μισή ώρα;;
- Η δουλειά των Δημοτικών Αστυνόμων είναι μόνο να κόβουν χαρτάκια μόνο σε δύο δρόμους ή έχουν και άλλες αρμοδιότητες που δεν ασκούν αφού κόβουν χαρτάκια. (ενδεικτικά: καθαριότητα, καταλήψεις κοινόχρηστων χώρων, ζητήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος κλπ)
Στην Πάτρα για την ελεγχόμενη στάθμευση υπάρχουν παρκόμετρα. Πληρώνεις μισό ευρώ βάζεις με δική σου ευθύνη το χαρτάκι εκεί που πρέπει να το βάλεις και εάν δεν το βάλεις η Δημοτική Αστυνομία κόβει την κλίση. Όμορφα και ωραία χωρίς πολλά λόγια και με γνωστούς και σαφείς τους κανόνες του παιχνιδιού.
Στην Καλαμάτα έχουν μια πιο φτηνή λύση. Το λεγόμενο ΞΥΣΤΟ (κάντε κλικ στην εικόνα). Πληρώνεις μισό ευρώ, παίρνεις ένα ΞΥΣΤΟ το ξύνεις με τον τρόπο σου, το βάζεις με δική σου ευθύνη εκεί που πρέπει να το βάλεις και εάν δεν το βάλεις η Δημοτική Αστυνομία κόβει την κλίση. Όμορφα και ωραία χωρίς πολλά λόγια και με γνωστούς και σαφείς τους κανόνες του παιχνιδιού.
Εκεί όμως θέλουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα και όχι να παίξουν.
Εκεί ασκούν πολιτική σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες της πόλης τους και όχι σύμφωνα επικοινωνιακούς τακτικισμούς.
Εκεί οι υπηρεσίες του Δήμου δεν αποτελούν μηχανισμό παραγωγής κομματικών φίλων και υποχρεωμένων που στις επόμενες δημοτικές εκλογές θα πρέπει να ξεπληρώσουν την υποχρέωση.
Εδώ πότε άραγε και ποιος θα βάλει κανόνες στο παιχνίδι;;;
2 σχόλια:
kala kai agia tales rai file ala pios ta akoyi stoy koyfoy tin porta oso 8elis bronta.tora oso gia ta xartakia sti manolopoyloy iparxi apofasi gia elenxomeni sta8mefsi sta xalikiatika episis tora an den efarmozete ine aloynoy papa ebaggelio
ΠΕΣΤΑ ΧΡΙΣΤΟΣΤΟΜΕ!!!
Επιτέλους, δεν μπορώ να βλέπω άλλο αυτή την ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ #$!@@#!
ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΙ και ΚΩΛΟΕΠΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.
Είχαμε μια ελπίδα στην αρχή, αλλά η συνέχεια είναι...πέρα από κάθε φαντασία.
Είμαστε και θα είμαστε στον ΠΑΤΟ, εκεί που μας αξίζει...
Δημοσίευση σχολίου