Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

ΟΙ ΓΚΡΙΖΕΣ ΝΗΣΙΔΕΣ


Σε καμία περίπτωση δεν έχω άποψη εάν οι νησίδες και τα δάκρυα θα λύσουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης του Πύργου.
Την σχετική μελέτη την έχει κάνει το ίδιο γραφείο που έχει κάνει και τον κόμβο του Καταραχίου (σε αυτόν που το καλοκαίρι γίνονταν συνέχεια ατυχήματα,   τα αυτοκίνητα έκοψαν όλα τα δέντρα και η επόμενη κίνηση είναι να βάλουν δίχτυ για να πιάνουν όσους φεύγουν από το δρόμο)

Επίσης δεν θεωρώ ότι οι έμποροι έχουν το δικαίωμα να επιβάλουν τις απόψεις τους. Έχουν όμως το δικαίωμα να ενημερώνονται με τέτοιο τρόπο ώστε να έχουν την δυνατότητα να εκφραστούν και να κάνουν τις προτάσεις τους, ως κοινωνικοί εταίροι με προδιαγεγραμμένο ρόλο μέσα στο γενικό σύνολο.
Αλλά όλα τα παραπάνω είναι λεπτομέρειες.
Γκρίζες νησίδες αδιαφάνειας μπορούν να χαρακτηριστούν τα νέα κυκλοφοριακά έργα εφόσον υπάρχουν ερωτήματα που αφορούν τόσο την κατασκευή τους όσο και στον τρόπο εκτέλεσης των εργασιών.


Τα ερωτήματα στα οποία η Δημοτική Αρχή πρέπει να απαντήσει είναι:
  1. πότε ανατέθηκε το έργο με ποια διαδικασία και σε ποια εφημερίδα (εάν υπάρχει) δημοσιεύθηκε η προκήρυξή του;;.
  2. πόσο προϋπολογισμό έχει η συγκεκριμένη μελέτη, πόσο έκπτωση έδωσε ο εργολάβος που το πήρε  και πόσο θα κοστίσει συνολικά στα άδεια ταμεία του Δήμου;;
  3. για ποιο λόγο υπήρχε τόσο μυστικισμός από την πλευρά του Δήμου για το συγκεκριμένο έργο. Την μία μέρα ενημερώνει τον εμπορικό κόσμο και την άλλη μέρα το εκτελεί;; Δυστυχώς δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες ταχύτητες ο Δήμος. Έτσι αντιλαμβάνεται την δημόσια διαβούλευση ;;;
  4. για ποιο λόγο την Παρασκευή οι εργάτες δούλευαν μέχρι τις 17:00 υπερωριακά;; τι το επείγον είχαν να αντιμετωπίσουν;;; είχε πάρει άδεια από τους επόπτες εργασίας ο Δήμος για την υπερωριακή εργασία;;;

Εάν η Δημοτική Αρχή θεωρούσε ότι η διαφάνεια του Δήμου αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για την λειτουργία του, θα λειτουργούσε τελείως διαφορετικά και θα έκανε τον κόπο να ενημερώνει την στοιχειωμένη ιστοσελίδα που έχει.
Δυστυχώς όμως οι προτεραιότητες της είναι άλλες.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πυργότη μου, πότε υπήρξε διαφάνεια σε αυτή τη χώρα για να τη βρείς τώρα;

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με την αποτελεσματικότητα του έργου, ειδικά στο επίμαχο σημείο, είμαι αναφανδόν υπέρ. Όχι, έχω καλύτερη πρόταση: αντί να διπλοπαρκάρουμε απλά, ας αφήνουμε και τα ΙΧ μας πάνω στα πεζοδρόμια. Ακόμα πιο βολικό δεν είναι; Τι να πεις, μιλάμε για πολύ θράσος...
Για τον όλο σχεδιασμό θα δείξει.

Τα ερωτηματικά είναι πολλά σχετικά με τη διαδικασία που ακολουθήθηκε. Για την ακρίβεια, δεν υπάρχουν ερωτηματικά-είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να γίνεται ένας τόσο σημαντικός σχεδιασμός που αφορά τη λειτουργία αυτής της πόλης σε μεγάλο χρονικό ορίζοντα και να μη γίνεται στην ουσία ανοιχτή διαβούλευση. Και αν έγινε, δεν την πήρα χαμπάρι, αλλά και κανένας άλλος, πράγμα που στην πράξη την ακυρώνει.
Από ένα δήμαρχο που βγήκε με σημαία τη δημοκρατία και τη διαφάνεια περιμέναμε εντελώς άλλα πράγματα, είναι έκθετος από τους χειρισμούς του. Και ας μου βρει κάποιος τα πρακτικά των δημοτικών συμβουλίων στο site του δήμου. ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ 100%. Με τέτοια στελέχη περιμένει ο αφελής ο Γιώργος να φέρει την Ελλάδα στον 21ο αιώνα; Ίσως όμως και να μην είναι και τόσο αφελής-και να μην περιμένει τίποτα.

Τώρα ας πάμε στους εμπόρους. Το σχέδιο έχει δημοσιοποιηθεί πολλούς μήνες τώρα. ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ; Είναι και αυτοί έκθετοι που δεν αντέδρασαν. Ούτε τη μελέτη πήραν χαμπάρι ούτε τη δημοπράτηση των έργων; Είναι ύποπτη πιστεύω η στάση τους, και ίσως ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΗ. Μήπως περίμεναν επίτηδες, να γίνει η δημοπράτηση, να ξεκινήσουν τα έργα και μετά να κάνουν ντόρο ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΡΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟΥ;

Ωραίοι είσαστε όλοι σας κύριοι, κομματικά σκυλάκια και ανθρωπάκια του συμφέροντος...

Ανώνυμος είπε...

1058¨συμφωνω και επαυξανω και ειδικα εκει που αναφερεις οτι ο δημαρχος του πυργου με σημαια την δημοκρατια και την διαφανεια οτι εντελως αλλα περιμεναμε.και εχεις απολυτο δικιο.(διαβασατε την καταγγελια της Κυριας Αγγελακοπουλου εχθες?.....)
αποδειχθηκε λιγος και πολυ κατωτερος των περιστασεων,ενα μικρο και πολυ συντομο πυροτεχνημα ηταν.
Τα προβληματα του δημου μας ειναι πολλα,αλλα μεγαλα,αλλα απλα,αλλα πολυπλοκα μα ολα εχουν κατι κοινο-οτι η σημερινη δημοτικη αρχη δεν εχει κανει ουσιαστικες ενεργειες για την ουσιαστικη επιλυση τους.ενταξη..δεν μπορουμε να πουμε ο κυριος δημαρχος μας εβαλε..παγκακια παντου και τον ευχαριστουμειδιαιτερα ...τουλαχιστον μιας και δεν μας φτιαχνει τις διαβασεις,τους φωτεινους σηματοδοτες,να καθαριζει τακτικα και να επιμελυτε τις παραλιες,να επιμεληθει για την αισθητικη της μαρινας στο κατακολο και χιλια δυο ο ανθρωπος αυτος μας εβαλε παγκακια...και τωρα μας φτιαχνει νησιδες την στιγμη που κλαινε και χτυπιουνται στα δημοτικα συμβουλια που κανουν, οτι το ταμειο του δημου ειναι στο κοκκινο!!!βαλε κορυνες ρε ανθρωπε οπως στην πατρα!!δηλαδη ο θεος να μας φυλαξει τι κακο μας βρηκε με την τωρινη δημοτικη αρχη.ας παραιτηθουν τουλαχιστον !
ηρθαν εκλεχθηκαν περασαν τα χρονια και ολοι καταληγουμε οτι η παραταξη του κυριου Παρασκευοπουλου δεν εκαμε τιποτα δεν αλλαξε προς το καλυτερο τιποτα και δεν εκπληρωσε τις μεγαλοστομιες των φυλλαδων που μοιραζαν τοτε στις δημοτικες εκλογες.
Οπως καταλαβαινετε η τετραετια αυτη ηταν οχι απλα μαυρη αλλα και κουφια συναμα.Ας κοιταξουμε μπροστα λοιπον και ας ελπισουμε οτι στις επομενες δημοτικες εκλογες ο μεσος πυργιωτης δημοτης με καθαρο μυαλο δεν θα κανει το ιδιο μεγαλο λαθος.....

nik είπε...

pros 21 noemvr 6:17.apo th diktatoria tis parataksis liatsi kathe ti diaforetiko fainetai oasi...to megalo lathos tou pyrgou itan i deuteri 4etia liatsi...k exoume k ton allon pio panw pou asxoleitai me ti mourli tin aggelakopoulou!!!eleos!!!ksypnate!!!!

Ανώνυμος είπε...

για καθηστε ρε πατριωτακια, εγώ εχω πει οτι ο δημαρχος ειναι μαλακας, αλλα στην προκειμένη περίπτωση το παιρνω πίσω, δηλ τί έπρεπε να κανει ο άνθρωπος, να θεσει σε δημόσια διαβούλευση το ζητημα της νησιδας το οποίο ειναι καθαρα τεχνοκρατικό? έχετε υπόψη σας πόσος χρόνος θα χάνονταν με ατελείωτες κουβέντες? καλα έκανε, εδωσε τη μελέτη σε συγκοινωνιολόγο ο οποίος πρότεινε και τέλος.Άλλωστε με τα τετελεσμένα των πεζοδρομήσεων αυτή ήταν η μοναδική λύση για να ξεφρακάρει η κίνηση στο κέντρο.