Αν και το κυκλοφορικό αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα της πόλης του Πύργου (όπως και σε όλη την Ελλάδα) ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζεται εδώ έχει ταυτιστεί με την γελοιότητα. Δεν θα αναφερθώ στα δέκα προεκλογικά parking, ούτε στις διανοίξεις δρόμων, αλλά σε αυτή την περιβόητη κυκλοφοριακή μελέτη που περιμένουμε όλοι εδώ και τρία χρόνια και συχνά – πυκνά ακούμε ότι θα λύσει το πρόβλημα.
Στα πλαίσια της κυκλοφοριακής μελέτης έχει γεμίσει ο Πύργος εδώ και δύο χρόνια με πινακίδες σκεπασμένες με σακουλές.
Στα πλαίσια της κυκλοφοριακής μελέτης γίνονται και οι διάσημοι κυκλοφοριακοί κόμβοι που ακόμα και σήμερα δεν έχω καταλάβει γιατί οι κόμβοι είναι το προαπαιτούμενο για να ενεργοποιηθεί η κυκλοφοριακή μελέτη.
Ένα τέτοιος κόμβος υποτίθεται ότι δημιουργήθηκε και στη συμβολή των οδών Ρήγα Φεραίου και Γιαννιτσών. Η εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ την 8-4-2010 έγραφε συγκεκριμένα:
«Στην τελική ευθεία μπαίνουν τα έργα που αφορούν την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων στον Πύργο που προβλέπει η κυκλοφοριακή μελέτη προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή μέσα στο Καλοκαίρι.
Χθες το πρωί άρχισαν οι εργασίες που αφορούν στη διαμόρφωση του κόμβου στη συμβολή των οδών Ρήγα Φεραίου και Γιαννιτσών. Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής του συγκεκριμένου κόμβου, αναμένεται να προχωρήσουν τα έργα που αφορούν την δημιουργία δύο ακόμα κόμβων και μίας νησίδας σε κεντρικά σημεία της πόλης»
Το συγκεκριμένο έργο ολοκληρώθηκε ΑΛΛΑ ΚΟΜΒΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ. Και καλώς δεν έγινε αφού το πρόβλημα στο συγκεκριμένο σημείο λύνεται απλά και μόνο με την λειτουργία των φαναριών.
Η απορία μου όμως είναι η εξής:
ΑΦΟΥ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΟΜΒΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΤΕ;; ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΜΒΩΝ;;
Αυτό όμως που με ανησυχεί περισσότερο από όλα είναι το γεγονός ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ. Πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι μας πουλάνε στις εφημερίδες κόμβους και μεταξωτές κορδέλες και στην ουσία αλλάζουν τα πεζοδρόμια;;
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Μου είναι παγερά αδιάφορη η κατασκευή κόμβων ή μη, αλλά αυτό που με ενδιαφέρει είναι εάν θα βρεθεί κανείς σε αυτή την πόλη να μου πει γιατί πληρώσαμε και βάλαμε φανάρια και κανένα δεν λειτουργεί. Αυτά τα ρημάδια τα χρήματά μας δεν τα σέβεται κανείς σε αυτή τη χώρα;
19 σχόλια:
Αυτο δεν λεμε οτι εισαι και λιγο μαλακας και δεν καταλαβαινεις πως ενεργοποιηται μια κυκλοφοριακή μελέτη συνολικά ...δεν πειραζει ας ήσουνα τουλάχιστον στην παρουσιαση της ασχετε αλλα ετσι ειναι εσυ εισαι και συγκοινωνιολόγος το ειχα ξεχάσει
Ο Μάκης έταζε προεκλογικά λαγούς και πετραχίλια.
Πάργιγκ,Κυκλοφοριακό, Παλιό Νοσοκομείο, Δημοτική Αγορά, να πληρώσει η προηγούμενη αρχή γιά τις ατασθαλίες της, κλπ.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΝΙΚΑΝΟΣ.
Κατα την γνώμη μου πάντως μια κυκλική νησίδα στο συγκεκριμένο σημείο (αν αυτό ενοούν με την λέξη κόμβος;) θα λύσεί το μίκρο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ρήγα Φεραίου τις πρωινές εργάσιμες κυρίως ώρες. Ενώ αντίθετα η λειτουργία των φαναριών στο συγκεκριμένο σημείο θα δημιουργήσει σημαντική καθυστερηση στην κίνηση των οχημάτων (π.χ όπως κάνουν τώρα οι σχολικοί τροχονόμοι για όσους περνάνε από το συγκεκριμένο σημείο το πρωί).
Πάντως αν με την λέξη κόμβος εννοούν το στένεμα των πεζοδρομίων τότε οι τύποι μας δουλέυουν κανονικά.
Αναμένουμε!!!!!!
Αναφέρομαι στον πρώτο σχολιαστή που δεν διστάζει να γράψει και να βρίσει με το επώνυμο του. Το επίπεδό του δεν τιμάει ούτε τον ίδιο ούτε τον φορέα στον οποίο εργάζεται.
Ντροπή του.
Το σχόλιο του πρώτου σχολιαστή που υπογράφει με το όνομα TSIKAS είναι η απάντηση της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Πύργου?
Πάλι χτύπησε ο "εγκέφαλος" !!!!
με το επίπεδο που τον διακρίνει
Εντάξει, είναι άδικο το άρθρο του (αξιόλογου κατά τα άλλα) Πυργότη. Η μελέτη είναι ολόκληρη ιστορία, έχω δει τα σχέδιά της, και πάει πακέτο με τους κόμβους, άσχετα αν είναι ακατανόητο το τι γίνεται στο συγκεκριμένο κόμβο.
Τα φανάρια είναι ΑΣΧΕΤΑ με τη μελέτη, ΠΡΟΫΠΗΡΧΑΝ, και είναι δημιούργημα μια ΑΝΕΡΜΑΤΙΣΤΗΣ και ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΗΣ επιλογής του ΛΙΑΤΣΗ. Τώρα, θα αξιοποιηθούν φυσικά από την κυκλοφοριακή μελέτη, αλλά αυτή έπεται της τοποθέτησης των φαναριών.
Η λέξη "κόμβος" έχει μια ευρεία έννοια. Κόμβος είναι και η κυκλική αερογέφυρα στην Κηφισίας, κόμβος όμως είναι και μια απλή διασταύρωση, όπως η Ρήγα Φεραίου με τη Γιαννιτσών. Προφανώς ο σχολιασμός του δημοσιεύματος με τον τρόπο που γίνεται είναι ατυχής, αφού τεχνικά μπορεί και οι συγκεκριμένες παρεμβάσεις να ορίσουν μια έννοια κόμβου. Σημασία έχει ένα πράγμα: τα έργα διασφαλίζουν την λειτουργικότητα και την ασφάλεια της διασταύρωσης; Αυτό είναι το πλέον σοβαρό. Τώρα, αν για κόμβο κάποιοι περίμεναν να δουν αερογέφυρα,ανισόπεδες διαβάσεις κλπ, είναι άλλο ζήτημα, μάλλον εντελώς ξένο προς μια μικρή πόλη όπως ο Πύργος...
Ο τελευταίος είναι ο εκπρόσωπος του Μάκη. Απαντά σε όλους με αυτό το γλυκανάλατο ύφος του ότι τα παραλέμε γιατί γίνεται μία σημαντική προσπάθεια για να διορθωθούν τα στραβά του Λιατσή. Τα φέρνει από εδώ, τα φέρνει από εκεί, όλο ο κακούργος ο Λιατσής φταίει ενώ ο κακομοίρης ο Μάκης προσπαθεί να υλοποιήσει όσα είχε τάξει. κλαψ... συγκινήθηκα πάλι
Έχω την αίσθηση ότι έχει παρεξηγηθεί ο σκοπός της ανάρτησης.
Καταρχήν ο σκοπός δεν είναι να κριθεί το έργο τεχνικά, αλλά η επικοινωνιακή διαχείριση του.
Η αποκατάσταση των πεζοδρομίων ή και η ελαφρώς διαπλάτυνση τους δεν πρέπει να θεωρείται προαπαιτούμενο για την πολυδιαφημιζόμενη κυκλοφοριακή μελέτη. Στην ουσία στο συγκεκριμένο σημείο δεν έγινε τίποτα. Ποιος λοιπόν ο λόγος της επικοινωνιακής προβολής του και ο συσχετισμός του με την κυκλοφοριακή μελέτη;;
Εξάλλου την καραμέλα με την κυκλοφοριακή μελέτη την ακούμε εδώ και δύο χρόνια τουλάχιστον. Εάν η καθυστέρηση εφαρμογής της οφείλεται στην μη κατασκευή τέτοιων έργων υπάρχει σοβαρό έλλειμμα σοβαρότητας και αξιοπιστίας.
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: μην στέλνεται υβριστικά μηνύματα προς τρίτους (για εμένα στείλτε) δεν θα δημοσιευθούν
Ο καθένας, πράγματι, κρίνεται από τα γραφόμενά του, ανώνυμε. Αλήθεια, ποιος από όλους τους ανώνυμους είσαι; Μήπως ο ίδιος; Είμαι απολύτως βέβαιος γι' αυτό. Τα γραπτά "μιλούν". Γιατί δεν δίνεις μια τυπική ταυτότητα, έτσι για τα μάτια; Για να ξέρουμε τι λέει ο καθένας, αδερφέ...
Μα, ένα καλό δεν έχει κάνει αυτή η δημοτική αρχή; Ντε και καλά να βρούμε σε όλα τα έργα ψεγάδια; Όχι, δεν είμαι εκπρόσωπος του Μάκη, ούτε έχω καθόλου επαφή μαζί του. Μάλλον κάποιοι άλλοι είναι εκπρόσωποι της προπαγάνδας και νοσταλγοί άλλων εποχών. Διακρίνω όμως ότι κανένα θετικό δεν αναφέρεται στο blog και αυτό καταρρίπτει το πλέον σημαντικό κριτήριο για τον Τύπο (ηλεκτρονικό, εν προκειμένω) την αντικειμενικότητα, τον πλουραλισμό, τη διαφορετικότητα των απόψεων. Ντε και καλά λοιπόν όλοι να τα βλέπουμε μαύρα, όπως εσύ; Δεν σφάξανε!!!
φίλε πυργοτη τουλάχιστον σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει μια μελετη που ακολουθειται πιστά και όχι λύσεις του ποδαριού.ασ περιμένουμε να ολοκληρωθεί, να μπει σε λειτουργία και εκ του αποτελέσματος να την κρίνουμε.νομίζω είναι το λιγότερο άδικο να την βγάζουμε ακυρη και άχρηστη πρωτού καν ολοκληρωθεί.
Νομιζω οτι απολυτως κατανοητο το νοημα της δημοσιευσης του administrator, ας μην παιζουμε με τις λεξεις και τα νοηματα. Αλλο πραγμα ειναι ο κομβος αλλο ενα πεζοδρομιο , γιατι προς το παρον απλα ενα πεζοδρομιο εχουμε δει,ολοι πιστευω,στη Ρηγα Φεραιου στο σημειο που υποδεικνυει η φωτο του δημοσιευματος. Το αν θα λειτουργησουν επι τελους τα φαναρια ειναι αλλο θεμα. Αρα :
1. Κομβος δεν κατασκευαζεται,
2. Πεζοδρομιο κατασκευαζεται ,
3. Τα φαναρια δεν ξερουμε αν θα αποτελεσουν μερος της εφαρμογης της κυκλοφοριακης μελετης,
4. Ναι τα φαναρια τοποθετηθηκαν κατοπιν πρωτοβουλιας του Λιατση, θες αστοχα και προχειρα θες ευστοχα ενα ξερω , τα φαναρια δεν τα βιδωσε απλα ενας δημοτικος υπαλληλος,πολυ περισσοτερο ο Δημαρχος, αλλα η διαδικασια ειναι η εξης: μετα απο αιτημα του Δημου ερχονται υπαλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ ή της Περιφερειας , κανουν μετρησεις (ολοι θυμομαστε το καλωδιο, που διασχιζει καθε διασταυρωση που μελεταται, για τετοιου ειδους σημανση και το οποιο εχει αισθητηρες,ωστε να γινονται καταλληλες μετρησεις διελευσης των οχηματων) και αφου το αποτελεσμα των μετρησεων εμπιπτει σε καποια κριτηρια τοποθετουνται τα φαναρια -ΟΧΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ. Αν οι τεχνικοι υπαλληλοι ειναι ηλιθιοι, αμαθεις-ημιμαθεις ή ανικανοι ή δεν ξερω γω τι, δεν φταιει ο Δημαρχος που με αιτημα του ζητησε την τοποθετηση φαναριων.
5.Καλο ειναι ενα εργο να δημιοσιοποιειται οταν πραγματοποιειται και οχι οταν σχεδιαζεται , οταν μελεταται , οταν συζητειται, οταν θελουμε να βγαλουμε φωτογραφιες για διαφημιση, οτανθελουμε να συντηρουμε τη φημη μας εστω και με αυνυπαρκτα εργα.
6. Ο καθενας ειναι ελευθερος να γραφει τη γνωμη του σε ενα blog και μια και δυο φορες και με οποια ονοματα θελει ή ανωνυμα γιατιτο ιδιο το μεσον και ο τροπος αυτος επικοινωνιας το επιτρεπει . Κι εσυ κύριε Chris μπορει να γραφεις ταυτοχρονα ως ανωνυμος , κανεις δε σε κρινει και αν δε σου αρεσει απλα μην επισκεθτεις παλι το blog αλλιως αποδεξου το. Αυτα τα απλα ελπιζω να μη χρειαστει να ξαναγινουμε μαρτυρες αντιδρασεων περι της ορθης λειτουργιας ή οχι των blogs γιατι τοτε κυριε Chris , θα πρεπει να προτιμησετε την "ασφαλη , εγκυρη και αντικειμενικη αγκαλια" των πληρωμενων δημοσιευματων στον τοπικο εντυπο τυπο.
"4. Ναι τα φαναρια τοποθετηθηκαν κατοπιν πρωτοβουλιας του Λιατση, θες αστοχα και προχειρα θες ευστοχα ενα ξερω , τα φαναρια δεν τα βιδωσε απλα ενας δημοτικος υπαλληλος,πολυ περισσοτερο ο Δημαρχος, αλλα η διαδικασια ειναι η εξης: μετα απο αιτημα του Δημου ερχονται υπαλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ ή της Περιφερειας , κανουν μετρησεις (ολοι θυμομαστε το καλωδιο, που διασχιζει καθε διασταυρωση που μελεταται, για τετοιου ειδους σημανση και το οποιο εχει αισθητηρες,ωστε να γινονται καταλληλες μετρησεις διελευσης των οχηματων) και αφου το αποτελεσμα των μετρησεων εμπιπτει σε καποια κριτηρια τοποθετουνται τα φαναρια -ΟΧΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ. Αν οι τεχνικοι υπαλληλοι ειναι ηλιθιοι, αμαθεις-ημιμαθεις ή ανικανοι ή δεν ξερω γω τι, δεν φταιει ο Δημαρχος που με αιτημα του ζητησε την τοποθετηση φαναριων."
Σωστά είναι τα παραπάνω. Χάνεις όμως την ουσία: πες πως εγώ καταφέρω και πείθω το Δήμο να μου βάλει φανάρι στο στενό έξω από το σπίτι μου. Που είναι ερημιά και διασταυρώνονται αμάξια δυο φορές τη μέρα. Όσα γράφεις θα γίνουν κανονικά. Και θα μπουν φανάρια. Είναι λογικό αυτό που έγινε; Μήπως θα δημιουργήσει πρόβλημα εκεί που δεν υπήρχε;
Αυτό έκανε ο Λιατσής. Αποσπασματικές κινήσεις και ανερμάτιστες κινήσεις με τα φανάρια. Να σας θυμίσω τα φανάρια στη ΓΕΡΜΑΝΟΥ; Οι ΟΥΡΕΣ που σχηματίζονταν και η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ που υπήρχε κατά το ελάχιστο διάστημα που που τα ανάψανε ΕΣΠΑΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΡΕΚΟΡ! Καταπληκτικό έργο έτσι;
σιγα τα εργα σιγα την δημοτικη αρχη και σιγα τον δημαρχο...μας δουλευουν κανονικα και δεν προκειτε να ξαναεκλεχτουν.δειτε ρε μαγκες τα χαλια της πολης,τα χαλια του κατακολου,τα προβληματα που εξακολουθουν να παραμενουν εως εχουν,δειτε το ΤΕΙ και το γεγονος οτι ο δημαρχος του πυργου το διωχνει και αφηστε τις αναλυσεις.δυο πεζοδρομια φτιαχνουν και τους παιρνει 4 μηνες τετοιοι τεμπεληδες και αργοσχολοι που ειναι.
αρκετα με τον παρασκευοπουλο.ας αλλαξουμε δημαρχο να δουμε ασπρη μερα.εδω τον πηραν χαμπαρι και οι ιδιοι που τον στηριζαν και τωρα παραιτουνται.
εξαλου αυτα τα ''εργα'' μονο εργα δεν ειναι και αποτελουν σταχτη στα ματια μιας και οι δημοτικες πλησιαζουν...
Η κυκλοφοριακή μελέτη του Πύργου δεν είναι στάχτη στα μάτια. Αλλάζει για πρώτη φορά η κυκλοφοριακή ροή ριζικά. Για τα υπόλοιπα, πάρε ένα τοπογραφικό συνεργείο και μέτρα πόσα τετραγωνικά κυβόλιθους έχει τοποθετήσει ο Παρασκευόπουλος σε τέσσερα χρόνια και σύγκρινέ τα με τα αντίστοιχα του Λιατσή σε 8 χρόνια. Θα δεις ότι ο Μάκης έχει κάνει περισσότερα και με λιγότερα λεφτά (έχει σημασία φίλε). Απλά, τα λεργα είναι σκόρπια και δεν φαίνονται.
οντως εχει κανει πολλα ο παρασκευοπουλος οπως...το να διωξει το τει και την σεττηλ.
ελεος ποια με τους αμετανοητους οπαδους του χειροτερου δημαρχου που περασε ποτε απο τον πυργο.
κοιταχτε το μανωλοπουλειο που ειναι και ο καθρεπτης του δημου πυργου...
Φίλε Chris σε εποχή που κόβονται και οι συντάξεις των 500 ευρώ αν είσαι σόφρων δεν βάζεις κυβολιθάκια.
Κάνεις αναπτυξιακά έργα γιά να πάει μπροστά ο Δήμος.
Λειτουργείς το Μουσείο στην Δημοτική Αγορά, αξιοποιείς καλύτερα το λιμάνι, βοηθάς γιά νέες επενδύσεις κλπ.
ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
Συμφωνώ -αν και οι συντάξεις τώρα κόβονται, ενώ τα έργα έχουν γίνει. Όμως ο "Θησέας" έδινε λεφτά κυρίως για αναπλάσεις. Κανένας δήμος δεν είχε τη δυνατότητα να πάρει λεφτά που προορίζονταν για αναπλάσεις και να τα ρίξει αλλού, για ανάπτυξη, όπως λες. Όλα αυτά ελέγχονται πλέον αυστηρά ενώ προϋποθέτουν την ύπαρξη μελετών.
Για το μουσείο επίσης συμφωνώ. Είναι απαράδεκτο να μην λειτουργεί έξι χρόνια μετά την ολοκλήρωσή του. Εδώ ο δήμος έχει την ευθύνη που του αναλογεί, διότι δεν πίεσε. Το λιμάνι και οι επενδύσεις είναι άλλο κεφάλαιο, όπου η Νομαρχία έπρεπε να κινήσει διαδικασίες.
Δημοσίευση σχολίου